petek

Pečen brancin, maslen krompir in kuhani šparglji

Tokrat:
  • juha z rezanci
  • pečen brancin
  • maslen krompir
  • kuhani šparglji 
  • paradižnikova solata
PEČEN BRANCIN
Danes so bili brancini tako poceni v Sparu, da bi bil greh, če jih ne bi kupila. Dva sem kupila in jih doma očistila. Dobro sem ju osušila in nasolila, polila z olivnim oljem in dala pečt v pečico. Hmm, slastno je bilo. Peteršilj in česen sem dobro nasekljala in zmešala z olivnim oljem, da smo imeli za omako.

MASLEN KROMPIR
Na kocke narezan krompir sem skuhala v slani vodi. Ko sem ga odcedila, sem mu dodala maslo in nasekljan peteršilj ter dobro premešala.

KUHANI ŠPARGLJI
Tudi šparglji so bili znižani, tak da sem nam kupila en šop ta zelenih. Dobro sem jih umila, trde konce odrezala in nato skuhala na sopari. Ni boljšga.

SOLATA
Paradižnik Lušt v solati z mlado čebulo. 

Ni komentarjev:

Objavite komentar