nedelja

Rakci in školjke na buzaro in pire krompir

Nedeljsko kosilo:
  • čemaževa juha
  • rakci in školjke na buzaro
  • pire krompir
  • solata
ČEMAŽEVA JUHA
Najprej sem dva krompirja narezala na kocke in ju skuhala v vodi, ki sem jo solila in poprala. Proti koncu sem dodala narezane čemaževe liste, na hitro pokuhala in zmešala s paličnim mešalnikom. Za boljši okus sem dodala še par kapljic mleka in muškatnega oreščka. Na juho smo si posipali še zlate kroglice. Odlična je bila. Še fanta sta jo rada zmazala.

RAKCI IN ŠKOLJKE NA BUZARO
Pol čebule sem nasekljala in v ponvi na olivnem olju popražila. Dodala sem zmrznjene školjke in rakce (nisem dobila celih) in jih pražila, da so se odtalili. Zalila sem jih z vinom in čez čas še z paradižnikovo omako. Na koncu sem vsipala še žlico drobtin in nasekljan peteršilj v omako. Mnjami.

PIRE KROMPIR
Krompir (narezan na kocke) sem skuhala v slani vodi, ga odcedila in pretlačila. Dodala sem mu maslo, mleko in drobnjak.

SOLATA
Zelena kupljena solata in domači rdeči radič.

Ni komentarjev:

Objavite komentar