nedelja

Piščančji zrezek v čemaževi omaki in metuljčki

Nedeljsko kosilo:
  • zelenjavna juha
  • piščančji zrezek v čemaževi omaki
  • metuljčki
  • solata
ZELENJAVNA JUHA
Imela sem nekaj goveje jušne osnove, v kateri sem skuhala en korenček, nekaj brstičnih ohrovtov in špargljev ter dve mladi čebuli. Zelenjavo sem seveda narezala na manjše kose. Aja, pa itak da so zlate kroglice še notri plavale.

PIŠČANČJI ZREZEK V ČEMAŽEVI OMAKI
Piščančje zrezke sem solila in popekla na sezamovem olju. Posebej sem naredila omako. 
Čemaž sem umila, ga narezala na manjše kose in jih na hitro pokuhala v slani vodi. Čemaž sem potem predala v plastično posodo in ga s paličnim mešalnikom zmiksala. Dala sem ga nazaj v lonec, dolila malo sladke smetane, gustin in muškatni orešček. Malo se je pokuhalo in s tem sem potem prelila zrezke ter še skupaj malo pokuhala. Za prilogo sem naredila testenine.

SOLATA
Domača zelena solata in radič. Pa en krompir sem skuhala in ga dodala v solato.


Ni komentarjev:

Objavite komentar