petek

Koščki svinjine v korenčkovi omaki in pečen mlad krompir

Današnje kosilo:
  • juha
  • koščki svinjine v korenčkovi omaki
  • pečen mlad krompir
  • kislo zelje
KOŠČKI SVINJINE V KORENČKOVI OMAKI
Najprej sem na hitro popražila narezano čebulo. Dodala sem na koščke narezano svinjino in na kolobarje narezan korenčke. Začinila sem s soljo in počasi začela zalivati z vodo. Potem sem dušila do mehkega. Dodala sem še malo paradižnikove omake in čisto na koncu še malo gustina. Dobro je bilo.

PEČEN MLAD KROMPIR
Kupila sem ga v Sparu. Dobro sem ga umila, ampak je imel imel tako čudno lupino, da sem ga nato še kar obelila. Narezala sem ga na kolobarje in dala na pekač. Dodala sem še nekaj rezin bučke in čebule, sol ter olje. Potem sem pa spekla v pečici.

KISLO ZELJE
Dobila sem domače kislo zelje, ki sem ga pripravila namesto solate. Zalila sem ga z bučnim oljem.

Ni komentarjev:

Objavite komentar