petek

Kozice in školjke na buzaro in pečen krompir

Slastno kosilo:
  • zelenjavna juha
  • kozice in školjke na buzaro
  • pečen krompir
  • solata
KOZICE IN ŠKOLJKE NA BUZARO
Jaz pripravim kar oboje, ker ima sin raje školjke, midva pa kozice. Najprej na olivnem olju popražim nasekljano čebulo. Dodam zamrznjene kozice in školjke in jih podušim/popražim. Dodam na kocke narezan paradižnik in čez čas zalijem z malo vina. Dodam še paradižnikovo omako in malo pokuham. Na koncu dodam še žlico drobtin in nasekljan svež peteršilj. Vedno znova me navduši ta jed. Tako preprosta in tako okusna.

PEČEN KROMPIR
Kupila sem mlad krompir, ki sem ga spekla. Najprej sem ga obelila, narezala na krhlje, solila in naoljila ter dala v pečico. Pa nekak ni bil dovolj pečeni. Pa tudi domači krompri ni. Se pozna na okusu.

Ni komentarjev:

Objavite komentar