nedelja

Pečene perutničke, pečen krompir in popečene gobice

Nedeljsko kosilo:
  • juha
  • pečene perutničke
  • pečen krompir
  • popečene gobice
  • rdeča pesa
PEČENE PERUTNIČKE
Perutničke sem dala v marinado, ki sem jo pripravila iz kečapa, gorčice, sojine omake, medu in olja. Nadevala sem jih na pekač obložen s peki papirjem in dala pečt v pečico. Mnjami.

PEČEN KROMPIR
Krompir sem narezala za pomfri, ga solila in naoljila ter dala na pekač in v pečico. 
Perutničke in krompir sta se pekla hkrati, a vsak na svojem pekaču.

POPEČENE GOBICE
Gobice sem narezala, čebulo sem nasekljala. V ponvi sem najprej popražila čebulo, nato pa dodala gobice. Začinila sem s soljo, timijanom in vejico peteršilja, ki sem jo na koncu odstranila.

SOLATA
Namesto solate sem postregla z rdečo peso. Baje, da je dobra za kri.

Ni komentarjev:

Objavite komentar