sreda

Svinjski zrezki v grahovi omaki, njoki in riž

Čistimo ostanke:
  • juha
  • sv. zrezek v grahovi omaki
  • njoki
  • riž s kurkumo
  • stročji fižol v solati
SV. ZREZEK V GRAHOVI OMAKI
Zrezka sem potolkla in posolila ter v ponvi na vročem olju popekla z obeh strani. Dala sem ven in v ponvi popražila nasekljano čebulo. Meso sem spet dala nazaj v ponev in dušila en čas. Proti koncu sem dodala grah iz pločevinke. 
Z vodo sem zmešala kislo smetano in paradižnikovo mezgo. To sem vlila v omako in še malo povrela. 

NJOKI IN RIŽ
Nekaj mi jih je ostalo še od zadnjič, pa sem jih skuhala za prilogo. Ker pa ne bi bilo dovolj za vse štiri, sem skuhala še malo riža, ki sem mu dodala kurkumo, da je bil rumeni. Mogoče sem mu dodala malo preveč te začimbe, ampak smo vseeno vse pojedli.

SOLATA
Preostali fižol sem skuhala v slani vodi in ga odcedila ter ohladila. Nato sem mu dodala nasekljan česen, bučno olje, kis, sol in poper ter dobro premešala.

Ni komentarjev:

Objavite komentar