ponedeljek

Hrenovka, popečena zelenjava in vražja jajca

Na hitro:
  • kuhana hrenovka
  • popečena zelenjava
  • vražja jajca
  • solata
KUHANA HRENOVKA
Hrenovke sem skuhala, potem pa sem jih kar pustila v vroči vodi in se zamotila z drugim delom. Šele, ko je bilo prepozno, sem ugotovila, da so mi že popokale. Jah, pa smo jih glih tak pojedli.

POPEČENA ZELENJAVA
Zelenjavo sem narezala na trakce, in sicer korenček, por in papriko. V ponvi sem jo popekla na olivnem olju, začinila pa sem s soljo.

VRAŽJA JAJCA
Jajca sem trdo skuhala in jih (komaj) olupila. Po dolgem sem jih prerezala na pol in odstranila rumenjake. Le-te sem z vilicami nadrobila in dodala majonezo, kari, sol in poper. Dobro sem premešala in s tem nadevala beljake. Potrosila sem z nasekljanim svežim drobnjakom.

SOLATA
Zraven pa domača solata s krompirjem.

Ni komentarjev:

Objavite komentar