torek

Mlečne kumare, pire krompir in pečene perutničke

Tudi prvič včasih uspe:
  • mlečni murki (oz. kumare)
  • pire krompir
  • pečene perutničke
MLEČNI MURKI
Delala prvič in zelo dobro mi je uspelo. Torej, sestavine: pol litra mleka, žlička moke, sol, poper, kis, 2 kumari, česen.
Kumari sem obelila, naribala, posolila, dodala gor česen in kis ter pustila, da sta spustili vodo. 
V piskru sem zavrela pol litra mleka, ki sem ga predhodno solila. Ko je začelo vreti, sem naredila podmet (moka + voda) in na hitro pokuhala. 
Kumare sem ožela in jih dala v kuhano mleko, potresla z sveže naribanim poprom in servirala.

PIRE KROMPIR
Tako kot ponavadi, po osnovnem receptu.

PEČENE PERUTNIČKE 
Perutničke sem dala na pekač obložen s peki papirjem in jih začinila s soljo, rdečo papriko in prelila z malo olja. Najprej sem jih pekla 25 min na eni strani, nato še enkrat tolko na drugi strani pri 200 stopinjah.

Ni komentarjev:

Objavite komentar