sreda

Svinjski zrezek z ananasom, smetanovi svaljki in solata

Havajski pridih:
  • goveji golaž (namesto juhe)
  • sv. zrezki z ananasom
  • smetanovi svaljki
  • kumarična solata
GOVEJI GOLAŽ
Mi je ostalo nekaj od včeraj in kot pravijo, je golaž še boljši naslednji dan:)

SV. ZREZKI Z ANANASOM
Kupla sem sv. ribico (tri zrezke), le-te sem potolkla, solila, poporala in pomokala. Nato sem jih pekla v ponvi, približno 10 min vsako stran. Na koncu sem na vsak zrezek dala rezino ananasa iz kompota in rezino gaude. Štedilnik sem dala na minimalno stopnjo, ponev pa pokrila. Ko sem servirala na krožnik, sem na sredino (v ananasovo luknjo) dala žličko brusnične marmelade. 
Zelo dobro pridejo okusi skupaj, še posebej marmelada, ki zelo paše k sv. mesu.
Recept je seveda vzet z neta:)

SMETANOVI SVALJKI
Tuda ta recept sem našla na netu. Je zelo enostaven, svaljki pa so okusni. Jaz sem uporabila samo polovične količne, da ne bi bilo preveč svaljkov. Torej sem uporabila 150 g moke, sol, malo pecilnega praška, eno jajce, 100g smetane za kuhanje, malo mleka. Vse sestavine sem zmešala v testo (ki je malo bolj kompaktno), to pa sem nato po žlicah oblikovala in dala v vrelo slano vodo. Kuhala sem skoraj 10 min.

Ni komentarjev:

Objavite komentar