ponedeljek

Pečen riž z rakci in solata

Malo drugače:
  • juha
  • pečen riž z rakci
  • kumarična solata
PEČEN RIŽ Z RAKCI
Najprej sem skuhala riž po osnovnem receptu in sem ga pustila, da se je ohladil. Čez kakšno uro sem potem začela dalje kuhati. V veliko (segreto) ponev sem vlila malo olja in dodala na koščke narezano čebulo. Ko se je popražila, sem dodala zmrznjene rakce (kozice) in grah. To sem seveda malo pražla, da se je odtalilo, potem pa sem dodala riž in še vedno pražila. Po nekaj minutah sem na sredini ponve naredila prostor in vanj vlila razžvrkljano jajce, pustila, da se je maličko prijelo, nato pa fajn premešala z rižem in zalila s sojino omako. Malo sem še pražila, zraven pa mešala, da se je omaka fajn razporedila. 
In to je to. Sicer po original receptu je bilo malo drugače, ker pa nisem imela vseh sestavin sem pač malo prilagodila.

Ni komentarjev:

Objavite komentar