četrtek

Balzamični puran, njoki in solata

Torej, kaj danes jeva? Poglej:

  • juha
  • balzamični puran
  • njoki (domači)
  • kumarična solata
BALZAMIČNI PURAN
Original recept s piščančjim mesom sem našla na Kulinarični Sloveniji (poglej tukaj), a sem ga prilagodila. Uporabila sem puranje meso, ki sem ga narezala na trakove in dala v kvašo (balzamični kis, limonin sok in gorčica). Po dveh urah (še boljše je čez noč) sem na vsak kos namotala en kos pršuta. Te ovite kose sem najprej popekla v ponvi, nato pa sem jih predala na pekač in dala pečt. Naredla sem omako iz kisle smetane in gorčice, kar sem prelila po mesu in pustila, da se je zapeklo.

NJOKI
Skuhala sem krompir, ga pretlačla, dodala jajce in moko ter oblikovala njoke in jih skuhala v slani vodi.

Ni komentarjev:

Objavite komentar