sobota

Goveji zrezki v gobovi omaki in žemeljšak

Govedina:

  • goveja juha
  • goveji zrezki v gobovi omaki
  • žemeljšak
  • solata

JUHA
Morala sem pokuhat govedino, pa je dobra juha nastala:)

GOVEJI ZREZKI V GOBOVI OMAKI
Govedino sem najprej pokuhala, nato pa narezala na rezine za zrezke. V ponvi sem popražila čebulo in dodala meso ter pražila in obenem zalivala, da se ni smodilo. Proti koncu sem dodala narezane šampinjone in ko so ti bili popečeni sem naredila omako. Zmešala sem žličko moke z vodo in dodala žlico kisle smetane. Vse to sem dala v ponev, premešala in še malo pustila, da je rahlo vrelo.

ŽEMELJŠAK
Odličen način, kako porabiti stari kruh, ki ga nihče noče več jesti. Narežem na rezine in prelijem z mešanico mleka, kisle smetane in jajc. Pečem približno 20 min pri 200 stopinjah.

Ni komentarjev:

Objavite komentar