četrtek

Piščančja pita in solata

Spet malo drugače:

  • gobova juha (z vrečke)
  • piščančja pita / piščančji casserole (enolončnica)
  • zelena solata z rdečo papriko in naribanim korenčkom

GOBOVA JUHA 
Sem ugotovila, da jo je potrebno počasi pripravit do vretja, čisto počasi kuhat in na koncu dodat še žličko kisle smetane ter malo peteršilja in je dosti bolj okusna. :)

PIŠČANČJA PITA
Tokrat sem skombinirala dva različna/podobna recepta in dobila ven jed, ki sma jo z veseljem pomazala. V glavnem uporabila sem naslednje sestavine: pol piščančjega fileja, brokoli, eno mlado čebulo, gobice (šampinjone), svež peteršilj, lovorov list, sol, poper, kislo smetano, gorčico, zelenjavno jušno kocko, vodo, listnato testo.
Narezala sem meso, čebulo, gobice in brokoli. Na olju sem najprej na hitro popražla čebulo, dodala meso in začinila (sol, poper, lovorov list). Ko se je meso malo popražilo, sem dodala brokoli in gobice. Po par minutah sem dolila približno deci vode in dodala zelenjavno jušno kocko. Pustila sem, da je vse skupaj malo vrelo, nato pa sem dodala peteršilj, dve zvrhani žlici kisle smetane, žličko gorčice in dobro premešala. Vse skupaj sem prelila v keramični pekač in povrhu zaprla s testom.
To sem nato pekla dobrih 20 min pri 200 stopinjah. Po potrebi, ko je pač testo pečeno. Lahko bi testo premazala tudi z jajco, ampak je meni bolj všeč brez. Super je, ker ostane omaka, pa zelenjava je zraven. Mnjami.

Ni komentarjev:

Objavite komentar