sreda

Testenine z morskimi sadeži in solata

Morsko:
  • brokolijeva juha (domača)
  • taglieti z morskimi sadeži (mnjami)
  • kumarična solata
JUHA
Najprej sem v loncu popražila čebulo, dodala strt česen, nato pa brokoli. Malo sem popražla, zatem pa zalila z jušno osnovo. Ko je bilo kuhano, sem spasirala in dodala še malo bazilike in smetane za kuhanje.

TAGLIETE Z MORSKIMI SADEŽI
V ponvi sem na olivnem olju popražila eno mlado čebulo, dodala strt česen in nato zmrznjene morske sadeže. Počasi je vrelo, da so se odtalili, potem pa sem jim dodala kečap. Dosti kečapa, da je bil za omako. Začinila sem z origanom, baziliko in svežim peteršiljem. Zalila sem z malo vode, v kateri so se kuhale testenine. Na koncu sem odcejane testenine dodala v omako dobro premešala in malo pustila, da se je vse skupaj fajn prepojilo. Smo si vsi prste polizali :)) 

Ni komentarjev:

Objavite komentar