sobota

Kuhane hrenovke, bučkini polpeti in solata

Nekaj okusnega:
  • kuhane hrenovke s sirom
  • bučkini polpeti
  • mešana solata
BUČKINI POLPETI 
Bučko sem obelila, naribala nato pa malo posolila in pustila stati. V tem času je seveda izpustila vodo. Potem sem si pripravila testo: 2 jajci, 1 žlico moke, 1.5 žlice drobtin, peteršilj, strt česen, sol, poper. Vse skupaj sem fajn premešala in pustila stati, da je testo postalo kompaktno. V to zmes sem dala odcejane bučke (sem jih tudi fajn stisnila, da je res vsa voda šla ven) in premešala. To zmes sem zajemala z žlico in dala v ponev z vročim oljem, da se je na obeh straneh fajn rjavo popeklo. Zelo dobro.

MEŠANA SOLATA 
Paradižnik, pol kumare, četrt rdeče paprike, malo vložene koruze in ena mlada čebula. Vse sem lepo na male kose narezala, začinila (bučno olje, malo balzamičnega kisa, sol, malo bazilike, voda) in premešala.   

Ni komentarjev:

Objavite komentar