sreda

Piščančje meso s slanino, kuhan krompir in solata

Spet nekaj na novo:
  • grahova juha (z vrečke)
  • piščančje meso s slanino
  • kuhan krompir
  • zelena solata
PIŠČANČJE MESO S SLANINO 
Piščančji file sem narezala na večje kose in jih dala v marinado (sojina omaka in limonin sok). To sem imela dobri dve uri v hladilniku, nato pa sem vsak kos mesa ovila s slanino (mi je malo zmanjkalo, pa sem uporabila še pršut). Meso sem v ponvi najprej na hitro malo popekla, nato predala v pekač in dala pečt za pol ure pri 200 stopinjah. 
Pred koncem sem naredila še omako. Zmešala sem žličko moke z dva deci vode in vse to vlila v ponev, v kateri sem prej popražila meso. Počakala sem, da je začelo počasi vreti, dodala kečap, gorčico in kislo smetano (vse po približno eno žlico) in dobro premešala. Omaka je malo še vrela, na koncu pa sem dodala še suh peteršilj. Okusno.

Ni komentarjev:

Objavite komentar