nedelja

Losos v lešnikovi skorji, popečeni šampinjoni, maslen krompir s korenčkom in solata

Kaj bo dobrega?
  • kurja juha
  • losos v lešnikovi skorji
  • popečeni šampinjoni
  • maslen krompir s korenčkom
  • zelena solata (z naribnim korenčkom in koruzo)
LOSOS V LEŠNIKOVI SKORJI
Ne vem več, kje sem videla ta recept, ampak sem se odločla, da ga sprobam. Pa je dobro.
Lososove zrezke sem posolila, nato pa sem jih v ponvi na maslu popekla. Dala sem jih v pekač nanje pa lešnikovo maso. Le-to sem naredla tako: eno malo rezino črnega kruha sem nadrobila (brez skorje), dodala na drobno narezano čebulo, raztopljeno maslo in mlete lešnike. Vse to sem fajn premešala. Zrezke s to maso sem dala v pečico in pekla 10 min na 200 stopinjah.

POPEČENI ŠAMPINJONI
Narezala sem jih na četrtine in jih popekla v isti ponvi kot pred tem losose. Pa malo sem jih solila, drugega pa nič.

MASLEN KROMPIR S KORENČKOM
Krompir narezan na kocke in korenček narezan na kocke sem skuhala skupaj v slani vodi. Kuhane sem odcedila in dala gor maslo, da se je raztopila. In to je vsa umetnost.

Ni komentarjev:

Objavite komentar