ponedeljek

Kare v pomarančni omaki, krompirjevi svaljki in solata

Danes je na vrsti:
  • juha
  • kare v pomarančni omaki
  • krompirjevi svaljki ("luleki" po domače)
  • mešana solata (zelena solata, paradižnik, paprika, redkvica, por)
KARE V POMARANČNI OMAKI 
Zelo dobra jed, ampak sladkastega okusa. Verjetno vsakemu ne paše, nama pa je zelo okusno. Kupla sem dva zrezka (kareja s kostjo), ju potlkla in nato solila in poprala. V ponvi sem segrala olje in na segretem popekla zrezka (na vsaki strani približno 4 min). Meso sem potem vzela s ponve in vanjo dala por (namesto mlade čebule), ga na hitro popražla in zalila z mešanico kurje juhe in kečapa. Ko je to na hitro prevrelo, sem ponovno dodala zrezke. Občasno sem jih preobrnila, da se je meso prepojilo z omako. Nisem pa imela preveč na velikem ognju, da se ni žgalo, ampak je samo počasi vrelo. Proti koncu sem dodala še na rezine narezano pomarančo (olupljeno seveda) in servirala :))

KROMPIRJEVI SVALJKI
Skuhala sem dva krompirja (za naju ravno dovolj, ker se potem doda še moka), ju obelila in zmečkala. Temu pireju sem dodala sol, malo olja (lahko bi tudi maslo), eno jajce in moko po občutku. Vse sem fajn premešala, nato pa sem oblikovala svaljke, ki sem jih odložila na pomokan pladenj. En čas sem jih pustla počivat, nato pa sem jih skuhala v slanem kropu (toliko, da pridejo na vrh vode). V ponvi sem na maslu popražila drobtine, vanj dala kuhane svaljke in jih še malo popekala na ta način. Fenomenalno dobro so mi ratali. Zdaj sem dobila veselje, da bom probala še večkrat :)) 

Ni komentarjev:

Objavite komentar