torek

Ocvrte perutničke, hush puppies, stročji fižol v solati

Mnjami dobro kosilo:

  • krompirjeva juha s porom
  • pohane perutničke
  • hush puppies
  • stročji fižol v solati


JUHA
Jo imam rada in jo večkrat pripravim. Pa sem že napisala postopek, pa se mi zdaj ne da še enkrat. Je pa enostavno za pripravit. Potresla sem s suhim peteršiljem in sveže mletim poprom.

POHANE PERUTNIČKE
Ja, malo ocvrte hrane pa res ne škodi. Perutničke vedno prerežem na dva dela, da se lažje spanira in potem tudi ocvre. Perutničke začinim samo s soljo in poprom. Potem jih spaniram v moki, jajcu in drobtinah. Na vročem olju (ne prevročem) jih ocvrem. Te perutničke so hitro gotove, na koncu pa jih samo še dam na papirnato brisačo, da malo popivnajo olje.

HUSH PUPPIES
Ta recept sem našla na Kulinarični Sloveniji (original je tukaj) in sem ga enkrat morala sprobati. Seveda sem količine priredila za dva. Prvih parkrat mi ni uspelo najboljše, ker sem kljub zmanjšanim količinam, dala not celi pecilni, pa je imel okus samo po pecilnem. Potem pa sem te le enkrat prišla gor, da ni potrebno cele vrečke uporabit. 
Jaz torej skuham polento; pa res malo, ker se nakuha in bi bilo potem preveč za pojest. V kuhano polento dam na fino nasekljano čebulo (četrtinko), malo solim, četrt žličke pecilnega, kakšni dve žlici moke, eno razžvrkljano jajce in to mislim, da je vse. Nič ne tehtam, ampak samo tak od oka dajem sestavine. Potem pa na olju popražim. 
Sicer meni niso nastali takšni, kot so na sliki pri original receptu, ampak dobri pa so vseeno. 

SOLATA
Imam še stročji fižol, pa ga uporabljam.

Ni komentarjev:

Objavite komentar