sreda

Rebrca v javorjevi marinada, njoki in solata

Spet nekaj drugačnega:
  • juha
  • rebra v javorjevi marinadi
  • njoki (domači)
  • solata (domača:)
REBRCA
Rebra sem že en dan prej dala v marinado (dober deci jabolčnega soka, ena žlica olja, tri žlice javorjevega sirupa, dve žlici sojine omake, dva neolupljna stroka česna, pol cimetove palčke). Drugi dan sem vse to (rebra in omako) dala na pekač in pekla 70 min. Zatem sem jih narezala, dala nazaj v pekač in vrnila v pečico (izklopljeno). Mogoče bi bilo bolje, da bi že surova rebra narezala, preden sem jih dala v marinado. Tako, bi se še bolj navzela okusa. Pa malo več javorjevega sirupa naslednjič:)

NJOKI
Naredila sem pire krompir, ko se je malo ohladil, sem dodala maslo, muškatni orešček, jajce in moko. Naredla se njoke in jih skuhala v slani vodi.

Ni komentarjev:

Objavite komentar