sreda

Testenine z morskimi sadeži in solata

Nekaj morskega:
  • kurja juha
  • tagliete z morskimi sadeži
  • zelena solata
TAGLIETE
Te vrste testenin sem prvič jedla v Italiji v hotelu Poiano ob Gardskem jezeru. Takrat so mi bile tako všeč, da sem jih kar tam nakupila za domov. Pri nas nisem opazila, da bi jih prodajali, pa sem si hotela narediti zalogo:) Kasneje sem videla v Šparu, da se jih da kupiti tudi pri nas in jih zdaj redno kupujem. Ponavadi jih naredim z morskimi sadeži, ker se mi zdi, da je to res dobra kombinacija. V glavnem pa so dobri ob kakršnikoli omaki:)
Meni osebno so bolj všeč kot široki rezanci. Se mi zdi hecno, da so testenine narejene v bistvu iz enakih sestavin, samo oblika je drugačna (verjamem da tudi kakšne malenkosti v sestavinah), pa imajo kljub temu različne okuse. Ene so mi bolj všeč kot druge. Recimo špagete kupim vedno tiste najtanjše (capellini), ker mi debelejši po okusu niso tako dobri. Pa pri testeninah mi je všeč, da lahko eksperimentiram z omakami in vsaka, ki sem jo do zdaj pripravila, je bila dobra in paše zraven. Pa jih lahko gratiniraš, pa se "igraš" z njimi. In pravi poznavalci znajo še veliko več; tudi pripraviti jih doma. Mogoče bom pa jaz tudi kdaj poskusila:) 

Ni komentarjev:

Objavite komentar