ponedeljek

Piščančji zviti, bučni polpeti in solata

Krožnik dobrot:
  • piščančja juha
  • piščančji zvitki z omako
  • bučni polpeti
  • zelena solata
PIŠČANČJI ZVITKI 
Piščančja stegna (gornji del bedre) sem izkoščičla, potolkla in posolila. Na vsaki kos mesa sem dala rezino šunke, kos sira in zavila ter pritrdila z zobotrebcom. To sem nato popekla na vseh straneh, da je bilo fajn pečeno. Super je bilo.
Omaka: kečap, majoneza, drobno narezana čebula, sol, poper, peteršilj (čisto malo) in dobro premešano.

BUČNI POLPETI
Bučko sem obelila (lahko bi tudi pustila lupino) in jo naribala. Malo sem solila in pustila, da je spustila vodo. Vodo sem odcedila in dodala česen, peteršilj, jajce in drobtine. Oblikovala sem polpete, ki sem jih popekla. Servirajo se s kislo smetano.

Ni komentarjev:

Objavite komentar