ponedeljek

Čebulna juha, popečen file postrvi in krompirjeva solata

Nekaj drugačnega:
  • čebulna juha
  • popečen file postrvi
  • krompirjeva solata
ČEBULNA JUHA
Na kolobarje narezano čebulo sem najprej popražila na maslu. Ne sme se zažjavit, ampak rahlo porumenet. Nato sem zalila z vodo in dodala kokošjo jušno kocko. To sem pustila, da je vrelo skoraj pol ure. Na koncu sem dolila malo vina.
Posebej sem na maslu popražila dva kosa belega kruha, to sem dala na pekač posula z naribanim sirom in dala pečt, dokler se sir ni raztopil.
V krožnik sem nadevala juho in na vsak krožnik dala kruh s sirom. Potrosila sem s svežim drobnjakom in servirala. Zelo okusno.

POPEČEN FILE POSTRVI
File sem posolila, nato pa ga na olivnem olju popekla z obeh strani. Hitro in enostavno.

KROMPIRJEVA SOLATA
Skuhala sem celi krompir. Ko se je malo ohladil, sem ga obelila in narezala na rezine. Dodala sem narezano čebulo; začinila sem s soljo, poprom, bučnim oljem, kisom in vodo.

Ni komentarjev:

Objavite komentar