sobota

Rižota in solata

Bolj hitro in preprosto kosilo:
  • juha
  • rižota z mesom in zelenjavo
  • solata
JUHA
Danes sem skuhala juho še za jutri. Kuhat pa sem dala sv. kost + zelenjavo in začimbe. Tokrat smo jo jedli z rezanci, jutri pa bo verjetno z zlatimi kroglicami. Kar predvidljivo. ;)

RIŽOTA
Kot prvo sem pripravila omako. Na mešanici masla in olivnega olja sem popražla nasekljano čebulo. Dodala sem na kose narezano meso (mlada govedina) in ga tudi popražila. Potem pa sem ga dušila, vmes sem mešala in dolivala z vodo. Proti koncu sem dodala zamrznejno zelenjavo. 
Riž sem skuhala posebej, potem pa sem ga dodala omaki, premešala in še malo pustila stati, da se je fajn prepojil okus. Dobro je bilo.

SOLATA
Zelena gentile solata. Pol danes, pol jutri. Pa še krompir sem dodala, da ga je moj sinko lahko pojedel.

Ni komentarjev:

Objavite komentar