sobota

Puranje rulade, dušeni riž in solata

Nekaj novega:
  • goveja juha
  • puranje rulade
  • dušeni riž z grahom in kozicami
  • zelena solata
JUHA
Ta dobra...goveja:)

PURANJE RULADE
Puranje zrezke sem potolkla in posolila; nato sem nanje položila dve rezini pršuta. Pred tem sem skuhala malo špinače, jo zmiksala in dodala malo česna in kisle smetane. To sem potem namazala po pršutu in meso zavila v rulade. Na koncu sem prepičla z zobotrebci, da se niso odvile. Dala sem v pekač, malo polila z olivnim oljem in pekla 45 min pri 200 stopinjah. Zelo je bilo dobro, vendar malo suho. Naslednjič moram zraven narediti še kakšno omako.

RIŽ
Riž sem pač dala kuhat, kot je po navodilu. Zraven sem dodala grah in zmrznjene kozice. Da je malo pisano:)

SOLATA
Obvezno mora biti zraven.

Ni komentarjev:

Objavite komentar