ponedeljek

Dušeni svinjski zrezek, pražene lisičke, kruhovi cmoki in solata

Gobice, gobice:
  • grahova juha
  • dušeni sv. zrezki
  • pražene lisičke
  • kruhovi cmoki
  • zelena solata
JUHA
Mladi, domači grah sem dala kuhat v vodi in dodala sem eno kurjo jušno kocko. Ko je bilo kuhano, sem popasirala in dodala žlico kisle smetane ter fajn premešala. Dobro.

SV. ZREZKI
Zrezke sem potolkla in solila. Na segretem olju sem jih pražila z obeh stranih. Popražene sem vzela iz ponve, vanjo dala čebulo in jo podušila. Spet sem vrnila zrezke in skupaj dušila, da je nastala dobra omakica.

LISIČKE
Najprej popražim čebulo, dodam gobice, nekaj vejic peteršilja, začimbe. Mešam, zalivam z vodo in počakam, da so gotove:)

KRUHOVI CMOKI
Kruhove rezine (stare kak dan) narežem na kocke in jih popražim na čebuli. Ohlajenim pridam sol, peteršilj, jajce, kislo smetano in mleko ter moko. Premešam in oblikujem cmoke, ki jih kuham v slani vodi približno 10 min.

SOLATA
Obvezno paše zraven.

Ni komentarjev:

Objavite komentar