ponedeljek

Popečene perutničke, polenta z zelenjavo in rdeča pesa

Tokrat:
  • juha z ribano kašo
  • popečene perutničke
  • polenta z zelenjavo
  • rdeča pesa
POPEČENE PERUTNIČKE 
Perutničke sem narezala na polovice, jih umila in posolila. Na olju sem jih dobro prepražla z obeh strani. V posodi sem zmešala malo sojine omake, kečapa, gorčice in meda. Ko so bile perutničke skoraj gotove, sem jih predala v posodo z omako, fajn premešala in nato dala nazaj v ponev in popekala še približno 10 min. Zelo dobre so bile.

POLENTA Z ZELENJAVO
Skuhala sem malo polente in mešane (zamrznjene) zelenjave. Na pekač sem dala peki papir, nanj sem vsipala polento, nato sem dodala kuhano zelenjavo (odcejeno seveda) in na vrhu potrosila nariban sir. Vse skupaj sem pekla 10 min pri 200 stopinjah. Toliko, da se je sirček fajn raztopil.

Ni komentarjev:

Objavite komentar