torek

Jota in kruh

Na žlico:
  • jota
JOTA 
Joto sem danes prvič jedla in kuhala. Zelo mi je bila všeč in se bo zagotovo še kdaj znašla na jedilniku. Jaz sem recept povzela s Kulinarične Slovenije. Potrebovala sem eno čebulo, krompir, kislo zelje, rjavi fižol (s pločevinke), prekajena rebra.
Čebulo sem na drobno narezala in jo na olju popražla. V lonec sem vlila malo več olja, kot ga ponavadi uporabim. To pa zato, da se je čebula lepše spražla, pa da se mi ni na lonec prijelo. Ko je porumenela, sem dodala meso. Nekaj mesa z reber sem narezala na manjše kocke, nekaj pa sem pustila na rebrah. To sem potem malo pražla in zalivala z vodo. Čez približno 10 min sem dodala na manjše kocke narezan krompir in zalila, tako da je bil krompir pokrit. Čisto malo sem solila in dodala dva lovorjeva lista. To sem potem pustila, da je počasi vrelo pol ure, nato pa sem dodala kislo zelje. Spet sem malo zalila, da ni bilo preveč suho in vmes sem večkrat premešala. Po približno 20 min sem dodala fižol s pločevinke in naredla podmet. Podmet sem naredila tako, da sem na olju popražla malo strtega česna in (takoj ko je česen zadišal) dodala mleto rdečo papriko. Malo sem premešala in nato to dodala v joto. Začinila sem še z majaronom. Fajn sem premešala, nato pa sem dala na najmanjšo vročino, tako da je ostajalo fajn toplo, ni pa več vrelo. Ko sem servirala sem nama dodala čisto malo kisle smetane in mi je bil okus celo še boljši. Zraven sva jedla kruh.

Ni komentarjev:

Objavite komentar