nedelja

Pečena orada, pečen krompir in solata

Tokrat:
  • zelenjavna juha
  • pečena orada in pečen krompir
  • kumarična solata
ZELENJAVNA JUHA 
Skuhala sem nekaj zmrznjene zelenjave in še zadnjih brstičnih ohrovtov z mojega vrta. Ko je bilo kuhano, sem dodala zelenjavno juho z vrečke ter zalila z malo mleka. Pustla sem da se je še malo kuhalo. Servirala sem z belim kruhom. Juha je bila zelo gosta, vendar okusna.

PEČENA ORADA IN PEČEN KROMPIR 
V pečici sem spekla ribi in krompir. Oboje sem začinila s soljo in rožmarinom. Zalila sem z olivnim oljem in v ribo dodala koščke limone. Krompir mogoče ni bil v celoti pečen, mogoče bi lahko bilo boljše. Oradi pa sta bili zelo okusni, dobro pečeni. Najbolj pa mi je bilo všeč, da razen velikih kosti ni bilo drugih kosti. Bom še zagotovo kdaj kupila. Servirala sem s popečenim ohrovtom (končno sem porabla vse zaloge:)

SOLATA 
Kumarica s česnom in začinjeno z bučnim oljem, kisom...

Ni komentarjev:

Objavite komentar