ponedeljek

Koruzna juha, ražnjiči, česnov kruh in sredozemska solata

Zelo sveže:
  • koruzna juha s krompirjem in slanino
  • ražnjiči
  • česnov kruh
  • sredozemska solata
KORUZNA JUHA 
Malo drugačna juha; dobra, ampak treba se je navadit na nov okus. Prvo sem na olju popražla na majhne kocke narezano rdečo čebulo. Dodala sem na majhne kocke narezan krompir in na hitro malo popražla. Zalila sem z vnaprej skuhano juho (s kocke in z dodanim korenčkom) in pustila, da je vrelo. Ko je bil krompir kuhan, sem dodala mleko, koruzo s pločevnike, sol in poper. Juha potem več ne sme zavreti. Juho sem potem servirala v krožnika, posipala z vnaprej popečenimi koščki slanine in peteršiljem.

RAŽNJIČI 
Dva zrezka sem narezala na manjše kose in jih marinirala (sol, poper, vegeta, kečap, olje) ter nabodla na palčke. Ražnjiče sem potem popekla v pečici nastavljeno na žar (predolgo sem jih imela notri, pa so se malo posušili, drugače pa so bili okusni. Servirala sem jih na popraženem ohrovtu. 
Ohrovt sem narezala na trake in ga na maslu popražla.

ČESNOV KRUH
Kruh sem narezala na rezine in premazala z mešanico olivnega olja in strtega česna. Popekla v pečici, ampak malo predolgo, pa so bili malo trdi:)

SOLATA 
Naredla sem celo skledo solate in jo celo vso pojedla. Sem bila prijetno presenečena:) En paradižnik sem narezala na kocke, polovico kumare sem obelila in naribala na kolobarje, ledenko sem natrebla (par listov) in jo dodala v skledo, popražla sem šampinjone (kot na žaru, ne pa da spustijo vodo), tunino sem vzela iz pločevinke in jo fajn odcedila, feta sir sem na drobno narezala, čebulo sem naribala na kolobarje. Vse skupaj sem dala v skledo in prelila z olivnim oljem, kisom, soljo in malo popra. Fajn sem premešala in bila je zelo okusna. Mnjami.

Ni komentarjev:

Objavite komentar