petek

Piščančja prsa z bukovimi ostrigarji, riž, kuhan koromač in ohrovtova solata

Danes:

  • juha s korenčkom in zlatimi kroglicami
  • piščančja prsa z bukovimi ostrigarji in sezamom
  • riž
  • kuhan koromač
  • ohrovtova solata
  • sladoled z jabolčno čežano

JUHA

Nothing special...

PRSA Z BUKOVIMI OSTRIGARJI
V ponvi sem popražla čebulo in na njej še gobe. Začinila sem s soljo, poprom in peteršiljem. V drugi ponvi sem popražila na kocke narezano piščančje meso in ga začinila s soljo in sojino omako. Ko je bilo meso pečeno, sem dodala popražene gobe in potrEsla s sezamom ter še par minutk pražla.

RIŽ
Kuhan riž; čisto nič posebnega.

KUHAN KOROMAČ
Kuhan v slani vodi... Tudi nič takega.

SOLATA
Ohrovt sem narezla na rezine in začinla za solato.

JABOLČNA ČEŽANA
Jabolka sem obelila in narezala na krhlje. Dala sem jih v lonec, dodala malo vode, limonine lupine, limoninega soka, skorjo cimeta in kuhala približno 20 min. Tak da so jabolka kuhana. Nato sem malo vode odlila, ne sme biti preveč vodnato, odstranla cimet in limonino lupino ter pretlačla. Na sladoledu je zelo dobro. 
Pri tej čežani pa je najbolje, da jo lahko ješ toplo ali mrzlo. 

Ni komentarjev:

Objavite komentar