nedelja

Balzamični puran, njoki in solata

Včasih se tudi malo potrudim:

  • juha
  • balzamični puran
  • njoki (doma nareti:)
  • zelena solata

BALZAMIČNI PURAN 
Puranja zrezka sem narezala na trakove in jih dala že zjutraj v marinado (limonin sok, balzamični kis, gorčica). Po nekaj urah sem na trake ovila pršut. Te trake s pršutom sem nato na hitro popekla na olivnem olju, jih dala v pekač in dala pečt. Na 200 stopinjah sem pekla 10 min, nato pa sem dodala omako (1 kisla smetana, mala žlička gorčice) in pekla še 20 min. Zelo okusno.

NJOKI
Sem se potrudla in naredila domače njoke. Zgledali sicer niso tako lepi kot kupljeni, so pa zato bili dosti boljši.
Dva krompirja sem narezala na kocke in skuhala v slani vodi (pač za pire krompir). Ko je kuhan, odliješ vodo in dodaš eno jajce, en rumenjak, žličko masla, malo muškatnega oreščka in malo moke. Vse skupaj fajn pretlačiš. Nato pa začneš dodajati moko in mešati z žlico oz. kasneje z rokami, da dobiš testo. Jaz sem nato z rokami oblikovala kroglice in dala v slan krop, da so se skuhali. Kuhani so takrat, ko priplavajo na površje. Se splača delat doma; ni zahtevno, je pa dosti bolj okusno.

Ni komentarjev:

Objavite komentar