petek

Jedilnik, 31. 1. 2014

Zadnji dan v januarju:
  • juha
  • skutni njoki z lososom in koromačem
  • solata
JUHA
Seveda sem nam spet malo juhe pripravila. Pol manjše čebule sem nasekljala, dva korenčka pa sem naribala. 
V loncu sem na olivnem olju najprej popražila čebulo, dodala sem korenček in ponovno popražila. Zalila sem z vodo in začinila (sol, poper, timijan, zelena, svež peteršilj). Ko je bilo kuhano, sem zasipala s pšeničnim zdrobom. 

SKUTNI NJOKI Z LOSOSOM IN KOROMAČEM
Pred par tedni sem prvič pripravila to jed in bila nam je toliko všeč, da sem jo spet pripravila.
Za njoke sem zmešala eno pasirano skuto (250g), ostro moko (150g) in sol. Testo sem za nekaj časa dala v hladilnik počivat. Potem sem testo razdelila na štiri dele, ki sem jih zrolala in potem z žlico natrgala. Vsipala sem v slani krop in skuhala. 
En koromač sem narezala na drobne rezine in jih v ponvi na olivnem olju popražila. Dva manjša lososova zrezka (tokrat so imeli samo svežega) sem očistila kože in kosti ter narezala na manjše kose. Le-te sem dodala koromaču, lahno solila in zalila s sojino omako. Proti koncu sem dolila še malo vina in sladke smetane ter še malo pokuhala. Odlično.

SOLATA
Zelena solata s česnom.

Ni komentarjev:

Objavite komentar