torek

Jedilnik, 8. 7. 2014

Spet gobice (mnjami):
  • juha
  • pišč. prsa
  • gobice z jajcem
  • popečene bučke
  • solata
JUHA
Juho sem včeraj pustila, danes sem v njej skuhala korenček. Zasipali pa smo si z zlatimi kroglicami.

PIŠČANČJA PRSA
Še drugo polovico prsi sem danes pripravila. Edino drugače sem ga narezala, da je drugi izgled. Začinila pa sem samo s soljo.

GOBICE Z JAJCEM
Gobice sem očistila, narezala in malo poparla. Nato sem jih podušila na šalotki. Seveda sem dodala peteršilj, sol in poper. 
Posebej sem razžvrkljala tri jajca in jih v ponvi (ko sem gobice vzela ven) popražila. Popraženim jajcem sem dodala gobice in samo še premešala. 
To sem danes pripravila po receptu mojega dragega, ker so njemu tako pripravljene najljubše. Jaz sem navajena tak, da jajca ubijem kar direkt v gobice, kar pač malo drugače izgleda.

POPEČENA BUČKA
Pol bučke, ki sem jo pustila včeraj, sem obelila in odstranila semena (so bila že kar velika). Narezala sem na kocke in jih v ponvi na olivnem olju popekla. Potem sem jih zmešala s strtim česnom in sesekljanim peteršiljem. 
Čeprav sem dala samo en majhen strok česna, je okus preveč prevladoval in skoraj zasenčil gobice.

SOLATA
Domača. Itak.

Ni komentarjev:

Objavite komentar