torek

Jedilnik, 4. 11. 2014

Po domače:
  • goveja juha
  • krvavica (kašnica)
  • pražen krompir
  • kuhan brstični ohrovt
  • solata
GOVEJA JUHA
Brez župce itak da ne gre. Skuhala sem jo z enega koščka govedine. Zasipala pa sem jo z rezanci. Seveda pa sem si je nekaj prihranila še za jutri.

KAŠNICA
Kupla sem jih pri lokalnem mesarju, pa še sveže so imeli danes. Kupla sem sicer štiri, ampak sem raje spekla samo tri, pa še to nisva do konca pojedla. Mali pa se jih itak ni htel probat.
Pekla sem jih slabo uro na 180 stopinj oz. sem kasneje še celo znižala temperaturo. So pa mi vse tri počile, vendar ne vem zakaj. So pa bile slastne, čeprav ne tako dobre kot domače.

PRAŽEN KROMPIR
Itak da najboljša kombinacija s kašnicami. Skuhala sem krompir in ga obelila ter narezala. V ponvi sem popražila čebulo, dodala strt česen in krompir. Solila sem in popražila. Pa z malo juhe sem zalila.

BRSTIČNI OHROVT
Domači, z mojega vrta. Nekaj malega ga še je. Pa to je vse z enega stebla, kar sem letos uspela vzgojit. Skuhala sem ga na sopari, je pa fajn pasal zraven k jedi.

SOLATA
Že spet radič in diva s krompirjem. Pa še za enkrat ali mogoče dvakrat bo. Pa uporabljam samo en radič. Res je bil ogromen.

Ni komentarjev:

Objavite komentar