četrtek

Svinjska pečenka, pečen mlad krompir in pohana cvetača

Spet nekaj dobrega:
  • juha
  • sv. pečenka
  • pečen mlad krompir
  • pohana cvetača
  • solata
SV. PEČENKA
En kos flama sem dobro nasolila in naoljila. Dala sem na pekač, dolila malo vroče jušne osnove in dala pečt. Občasno sem dolila jušno osnovo, enkrat pa sem jo obrnila, da se je popekla z obeh strani. 

PEČEN MLAD KROMPIR
Včeraj smo hodili v Varaždin na plac, kjer sem kupila mlad krompir. Doma sem ga dobro umila in narezala na večje kose. Dodala sem narezano čebulo (tudi mlado), solila in naoljila ter dala pečt. Mnjami.

POHANA CVETAČA
Tudi to sem kupila na placu, mogoče pa je malo bolj domača kot tista s trgovine. Polovico cvetkov sem umila in dobro osušila. Potem sem jih solila in spanirala (moka, jajce z mlekom, drobtine) in ocvrla v vročem olju.

SOLATA
Tokrat sem pripravila eno tako fino mešano solato iz ledenke, repincla, redkvic (oboje z Varaždinskega placa), zelene in naribane trdo kuhane jajčke. 

Ni komentarjev:

Objavite komentar