petek

Popečeni puranji koščki, bučkini polpeti in kumarična omaka

Petkovo kosilo:
  • juha s palačinkami
  • popečeni puranji koščki
  • bučkini polpeti
  • kumarična omaka
  • zelena solata
POPEČENI PURANJI KOŠČKI
Dva puranja zrezka sem narezala na koščke in jih solila ter popekla v ponvi na sezamovem olju. Hitro in preprosto, a kljub temu okusno.

BUČKINI POLPETI
Bučk imamo na pretek, zato sem danes uporabila za polpete. Bučka je bila ogromna, tako sem morala odstraniti še semena. Obeljeno bučko sem naribala in jo solila, da je spustila vodo. 
Za maso sem zmešala dve jajci, dve žlici moke in dve žlici drobtin, sol, peteršilj in česen. V to sem dala ožeto bučko in premešala. 
Z žlico sem davala maso v vročo ponev, malo potapkala in oblikovala polpet ter z obeh strani popekla. Mnjami.

KUMARIČNA OMAKA
Še vedno s taščo skupaj pripravljama kosila. Ona je pripravila juho in kumarično omako. Dobro je pasalo zraven. Kumaric tudi imamo ogromno, zato se jih trudimo vsaj nekaj pojest.

ZELENA SOLATA
Tudi solate imamo ogromno in se jo trudimo čimprej pojest, da nam ne bo v cvet pobegnila.

Ni komentarjev:

Objavite komentar