sobota

Ohrovtovi zvitki in pire krompir

Kosilo na veliko soboto:
  • zelenjavna juha
  • ohrovtovi zvitki
  • pire krompir
  • solata
ZELENJAVNA JUHA
Nisem imela časa, pa tudi volje ne, da bi se ukvarjala še z juho, zato sem dala kuhat zmrznjeno zelenjavo, ki sem ji dodala pol čebule, peteršilj, lovorjev list in nekaj drugih začimb. To sem pustila vreti, da je bila zelenjava kuhana, čebulo in peteršilj sem pobrala ven ter servirala. Zraven pa smo si v juho vsipali še zlate kroglice.
Ker pa je le praznik, pa smo danes imeli ta boljše krožnike. Pa še zajčke s prtičkom smo dobili, da je bilo videti bolj praznično. 

OHROVTOVI ZVITKI
Delala sem jih prvič po tem receptu. Glavo ohrovta sem razdelila na liste, ki sem jim odstranila kocen in jih umila ter odcedila.
V ponvi sem pripravila nadev iz mletega mesa. Najprej sem popražila čebulo, dodala sem česen in mešano mleto meso. Začinila sem s soljo, poprom, majaronom, timijanom, peteršiljem in dobro prepražila. 
Naredila sem bešamel omako iz masla, moke in mleka; začinila pa sem ga s soljo, poprom in muškatnim oreščkom.
List ohrovta sem namazala z bešamelom, dodala mesni nadev, malo feta sira (nisem pretiravala, da ne bi bilo preslano) in zavila. To sem naredila z vsemi listi, ki sem jih vse nadevala v keramični pekač. Prelila sem z bešamel omako in posipala z ribanim parmezanom.
V pečici sem pekla 20 min na 200 stopinjah. Zelo je bilo okusno, edino listi so bili še malo trdi. Drugič jih moram blanširati.

PIRE KROMPIR
To se mi je zdela še najboljša kombinacija, pa še moj sinko ga ima zelo rad. Torej, krompir sem skuhala, nekaj sem ga dala na stran za solato, ostalo pa sem pretlačla. Seveda sem mu dodala še maslo, kislo smetano in mleko. 

SOLATA
Zelena solata in mladi radič s krompirjem.

Ni komentarjev:

Objavite komentar