sobota

Jedilnik, 14. 6. 2014

Spet nekaj dobrega:
  • gobova juha
  • domači hamburger
  • pečen krompir
  • solata
GOBOVA JUHA
Najprej sem skuhala govejo jušno osnovo (goveja kost + zelenjava in začimbe). V drugem loncu sem raztopila maslo in na njem popražila nasekljano čebulo. Dodala sem zmrznjene gobice, strok česna in lovorjev list. Malo se je popražla, nato pa sem zalila z jušno osnovo. Kuhani juhi sem odstranila lovor in česen, dodala pa sem žličko kisle smetane. Mmmmm.

DOMAČI HAMBURGER
Domači ga imenujem, ker sem naredla pleskavice. Mešano mleto meso sem zmešala s popečeno čebulo, nasekljanim peteršiljem, soljo, poprom, fino naribanim sirom, drobtinami in jajcem. Oblikovala sem pleskavice in jih popekla.
Zraven sem pripravila svežo zelenjavo (paradižnik, paprika, čebula), sir in namaze (majoneza, kečap, ajvar, gorčica). V Šparu so imeli samo kajzarice, tako da sem kupila te, ki sem jih doma preprezala in v ponvi malo popekla z notranje strani.
Vse sva si po lastnem okusu nafilala in uživala ob slastnih hamburgerjih. Malemu sem dala brez kruha, pa ko je naju videl, je tako htel imeti to tudi on. Tak, da sem mu naredla kruh s pleskavico in je s takim užitkom jedel:)

PEČEN KROMPIR
Mali in mladi krompir sem dobro umila in ga neobeljenega dala v pekač. Začinila sem ga s soljo, peteršiljem, čebulo, mladim korenčkom, oljem in zaseko. Spekla sem ga v pečici in servirala zraven.

SOLATA
Imam še malo solate, pa sem jo naredla zraven, da jo te že enkrat končno pojema.

Ni komentarjev:

Objavite komentar