sobota

Jedilnik, 7. 12. 2013

Čudovito sobotno kosilo:
  • kurja juha
  • pečena orada
  • ohrovt s krompirjem ali krompir z ohrovtom
  • rdeča pesa
KURJA JUHA
Oh, kak sem ponosna nase. Naredila sem si namreč jušne ledene kocke...čudno se čuje, a ne? 
V bistvu sem imela nekaj kurjih ostankov v skrinji in sem jih dala kuhat skupaj z ogromno jušne zelenjave (korenček, gomolj zelene, koreni in stebla peteršilja, por, čebula) in ostalih začimb (sol, poper, timijan, majaron). Skuhala sem jušno osnovo in pustila čez noč, da se je ohladilo.
Drugi dan sem kurje ostanke pobrala ven (in jih nastavila zunaj za vse okoliške mačke - da še imajo one nekaj od tega), vso zelenjavo sem predala v eno plastično posodo in jo spasirala s paličnim mešalnikom. 
Posodici za led in nekaj plastičnih kavnih šalčk sem do polovice (ali pa še manj) napolnila s pasirano zelenjavo, čez pa sem prelila juho. To sem potem dala v skrinjo zamrznit.
Danes sem prvič probala eno "šalčko" juhe skuhat; seveda sem morala dodati še vodo in pa celi korenček. Vse je super, samo premalo soleno pride. A to še se najlažje reši oz. dosoli. 
Zdaj pa že razmišljam o goveji jušni osnovi.

PEČENA ORADA
Sploh vedla nisem, da so danes orade v akciji v Šparu. Sem bila kar vesela, da se je moj nakup sovpadal z akcijo. 
Dve oradi sem doma očistila in dobro otrla, da sta bili suhi. Notranjost sem nakapljala z limoninim sokom in solila ter nadevala z rožmarinom. Ribi sem dala na pekač in prelila z olivnim oljem. Vse skupaj sem pekla pol urce na 200 stopinj. Kot ponavadi - slastno!

OHROVT S KROMPIRJEM
Najprej sem želela narediti krompirjev pire z ohrovtom, a sem se spomnila, da smo pire jedli pred par dnevi. Potem sem želela narediti ohrovtove krpice, a sem pozabila kupiti jajčne krpice. Pol pa sem naredila pol vsakega recepta.
Par krompirjev sem obelila, umila in narezala na manjše kocke. Dala sem jih v pisker, prelila z vodo, solila in dala kuhat.
Malo več kot četrt manjše ohrovtove glave sem narezala na kose, jih umila in pustila na cedilu (dobesedno).
V ponvi sem na olju popražila manjšo narezano čebulo, dodala sem na koščke narezani dve rezini šunke in še na hitro popražila. Zatem sem v ponev vsipala odcejan ohrovt in začinila s soljo, vegeto in sladkorjem. Par minutk se je pražilo. V tem času je bil krompir že kuhan, zato sem ga odcedila in vsipala k ohrovtu in ponovno malo popražila. Čudovito dobra kombinacija. Priporočam.

RDEČA PESA
Mama mi je včeraj dala kozarec njene domače pese. Uf, je dobra. Boljša kot kupljena.

Ni komentarjev:

Objavite komentar