ponedeljek

Jedilnik, 23. 9. 2013

Na hitrco:
  • juha
  • pečene perutničke
  • polenta
  • popražene marele
  • solata
JUHA
Danes nisem imela časa ustvarjati; še dobro, da sem imela jušno osnovo od včeraj. Pogrela sem jo in dodala zlate kroglice.

PEČENE PERUTNIČKE
Perutničke sem začinila s soljo, rožmarinom (s Korčule) in olivnim oljem. Potem sem jih dala tašči in mi jih je ona spekla, ker sem jaz imela druge obveznosti. Lahko samo rečem, da jih zelo dobro spekla, glih fajn hrustljave so bile.

POLENTA
Ko sem pridivjala (khm, se pripeljala oz. prišla) domov, sem pripravila še polento, ker je pač hitro perjat. Uporabljam instant polento, ki je kuhana v dveh minutah. 

POPRAŽENE MARELE
Še zaloga od včeraj, danes pa sem šla na lov za nove in si nabrala nekaj za jutri. Za kosilo sem jih na hitro popražila. Najprej sem seveda popražila malo šalotke, dodala sem narezane gobe in jih solila, poprala in dodala še svež peteršilj. Hitro so pražene, ampak pohane so pa skoraj najboljše. Jutri...

SOLATA
En tak miks kot včeraj, samo brez krompirja. Jutri pa ne vem kaj bom naredila za solato.

Ni komentarjev:

Objavite komentar