petek

Jedilnik, 5. 7. 2013

Slastno:
  • juha
  • popečen losos
  • stročji fižol z drobtinami
  • polnjeni šampinjoni
  • solata
JUHA
Eh, nič posebega danes. Dala sem kuhat govejo jušno kocko, zraven pa en mlad korenček. Zasipala sem z ribano kašo, in čeprav sem jo kuhala oz. pustila vreti 10 minutk, še vedno ni bila mehka. Tega pa res nimam rada. Pa sva glih tak vse pojedla. Pa seveda še domači drobnjak za boljši okus.

POPEČEN LOSOS
Tudi hitro in enostavno pripravljena jed. Lososova kotleta sem samo posolila in na olivnem olju popekla z obeh strani. Vsega skupaj dobrih pet minutk dela. Okrasila sem z rezino limone. Zraven pa sem naredila malo tržaške omake (peteršilj + česen + olivno olje), čeprav bi se kateri kulinarični poznavalci verjetno za glavo držali. Meni pa je všeč.

STROČJI FIŽOL Z DROBTINAMI
Potrgala sem fižol, da ne bi postal preveč zrel. Dobro sem ga umila in natrgala na manjše kose. Skuhala sem ga v slani vodi in odcedila. V ponvi sem na raztopljenem maslu popražila žličko drobtin, dodala fižol in premešala ter pustila še na zelo nizki temperaturi, da je ostalo toplo. Zelo dobro.

POLNJENI ŠAMPINJONI
To pa mi je top hrana. Res. Vsaj meni je tako zelo okusno,..., za prste polizat. Včeraj sem si pustila 4 malo večje šampinjone. Danes sem jih očistila oz. kožico dol potegnila in izrezala bate. Le-te sem nasekljala na manjše kose. Kapice pa sem premazala z olivnim oljem in dala na pekač. V ponvi sem na olivnem olju najprej prepražila malo sesekljane šalotke in temu dodala nasekljane bate. Solila in poprala sem ter dodala svež, nasekljan peteršilj. Premešala sem, pustila da se je malo popražilo in dodala na koščke narezan suhi paradižnik (eno polovičko). Vsemu temu sem dodala še žličko drobtin, premešala in odstavila z ognja. S tem sem potem nadevala vse štiri kapice in na vrh vsake položila eno debelo rezino mocarele. Pekla sem 10 minutk na 180 stopinj. Ko je bilo gotovo, sem še malo pustila v pečici, da je ostalo toplo, preden sva šla jest glavne jedi. Ob serviranju sem dodala še list domače bazilike, ker paše k paradižniku.
Gobice so bile tako mehke in sočne, da je bilo užitek ugrizniti v njih. Jaz sem jih namreč jedla kar z roko, saj sem z nožem samo nekaj razmrcvarla, pa nič haska naredla. Še zdaj se mi sline cedijo. 

SOLATA
Zelena solata + rdeča berivka. Itak, da zelo okusno. Kot vsaki dan.

Ni komentarjev:

Objavite komentar