nedelja

Temno pecivo z banano


Od prijateljice sem dobila recept za eno super dobro pecivo, ki sem ga tudi naredila. Z njenim dovoljenjem pa bom tudi tukaj objavila recept in slikce.


Sestavine (za veliki pekač):
  • 6 jajc
  • 15 žlic sladkorja
  • 2 vanili sladkorja
  • 1 jogurtov lonček olja
  • 1 jogurtov lonček mlačne vode
  • 14 žlic moke
  • pol pecilnega praška
  • 3 žlice kakava
  • marelična (ali poljubna) marmelada 
  • banane (približno 3 - 4)
  • kisla smetana (en velik lonček)
  • 20 dag jedilne čokolade
  • 1 velika žlica masla
  • nekaj žlic mleka

Postopek:
Najprej sem jajca ločila, se pravi beljake v eno posodo in rumenjake v drugo posodo. K rumenjakom sem dodala sladkor, vanili sladkor, olje, vodo, moko, pecilni prašek in kakav. Sestavine sem dobro premešala, da je nastala gladka masa. Beljake sem stepla v sneg in ga vmešala v rumenjakovo maso. Spet sem premešala (na rahlo) in maso vlila v namaščen pekač. Dala sem pečt na 200 stopinj za približno 20 - 30 minutk oz. jaz sem pekla 25 min. Potrebno je pač gledati in paziti, kdaj je pripravljeno.
Pečen biskvit sem zvrnila na veliko desko za rezanje in ga še toplega namazala z marmelado. Banane sem narezala na tanke rezine in jih podevala po biskvitu. Čez to sem namazala kislo smetano. Čokolado, ki sem jo raztopila skupaj z maslom in mlekom, sem prelila po vrhu in na rahlo razmazala. Sicer meni ni uspelo lepo estetsko namazati, ampak okusno je pa vseeno.



PS: Se vidi kako je okusno pecivo, sem ga prej že nekaj pojedla, preden sem se spomnila slikat. :)

Ni komentarjev:

Objavite komentar