ponedeljek

Oslič v pivskem testu, zapečena prosena kaša z zelenjavo in solata

Ponedeljkovo kosilo:
  • juha
  • oslič v pivskem testu
  • zapečena prosena kaša z zelenjavo 
  • zeljna solata
JUHA
Skoraj sem pozabila na juho, zato sem na hitro skuhala eno govejo jušno kocko. Zraven pa zlate kroglice. Res hitro in enostavno.

OSLIČ V PIVSKEM TESTU
Odmrznila sem osliča in ga lepo očistila, celo sfilirala oz. naredila fileje. Pustila pa sem kožo; a je to potem file? Saj ni važno. V glavnem ta lepe kose rib sem namočila v pivsko testo. Aha, delala pa sem po tem receptu. Sicer sem bolj "od oka" delala, tak da sem uporabila dve in pol žlici moke, eno jajce (nisem naredila snega posebej, ampak sem kar celega dala not), nekaj piva (mogoče dober deci) in vse dobro premešala. Pustila sem stati nekaj časa. Medtem sem dala gret mast, ja svinjsko mast, to so bile žile vesele :) Ko je bilo vroče (mast), sem vsaki file potunkala in povaljala po testu in takoj dala v mast. Drugače vse samo teče. Pa kar s prsti sem to delala, drugače bi se samo matrala zraven. Počakala sem, da je na eni strani porumenelo, obrnila, in ko je postalo rumeno, vzela ven. Dala sem jih na papirnato brisačo, da je vpilo malo odvečne maščobe. Dobro je bilo, ni pa to ravno za vsak dan. 

ZAPEČENA KAŠA Z ZELENJAVO
Sem se odločila, da bom malo več uporabljala kaše pri kosilu, zato sem danes iz nje naredila tole prilogo. Sem dala nekaj prosene kaše kuhat, za katero se je potem izkazalo, da je premalo in sem morala dati še več kuhat, pa mudilo se mi je že; bilo je kar pestro :) Ampak, kašo sem torej skuhala v slani vodi in jo odcedila. 
Zelenjavo (cvetača, bučka, korenček, rumena koleraba) sem skuhala v slani vodi. Por in rdečo papriko pa sem samo narezala. 
Odcejeno kašo sem nadevala v namaščen piskrček. Tu sem ugotovila, da je je premalo in hitro dala kuhat še eno rundo. Potem sem zmešala kislo smetano (domačo) s čilijem in en del nadevala na kašo. Na vrh tega sem položila vso zelenjavo (odcejeno) in nato še enkrat kašo in kislo smetano. Za na vrh pa sem hotela naribati še sir, a glej ga zlomka, nimam ga. Kaj pa zdaj? Panika ... pa se spomnim in hitro laufam dol k tašči, ki pa je na srečo imela še ravno en košček. Torej sem ta košček sira naribala po vrhu in hitro v ogreto pečico. Pekla sem 20 min na 200 stopinjah. 
Z žlico sem potem začela rezati in servirati, pa ugotovim, da se je zelo spustila voda (verjetno z zelenjave). Pa nič zato, sem kar dalje devala. Izgled ni bil ravno vrhunski, okus pa je bil odličen. Pa kar dosti čilija sem dala, tako da je bilo kar čutiti malo pikantnosti. Verjetno bom še kdaj pripravila. 

SOLATA
Od včeraj mi je ostalo naribano zelje. Naredila sem ga po istem principu, samo ga nisem tako dolgo pustila nasoljenega, pa je bilo še malo trdo. Včeraj je bilo dosti boljše, pa tudi danes je bilo za pojest.
   

Ni komentarjev:

Objavite komentar