ponedeljek

Goveja juha, bele koline, pražen krompir in pečeno kislo zelje

Tak malo bolj slovensko:
  • goveja juha
  • bele koline oz. prosene kašnice
  • pražen krompir
  • pečeno kislo zelje
JUHA
Jušna osnova od včeraj; danes sem dodala korenček in zeleno ter zasipala z rezanci (ja, že spet).

BELE KOLINE
To smo kupili od ene kmetije, ki je dobila celo priznanje za te bele koline. Jaz sem tokrat prvič delala in jedla to. V glavnem, pripravila sem jih enako kot navadne kašnice. Sem jih dobro prešpikala z iglo, ampak so mi vseeno počle. No torej, jaz serviram in začnem jesti. In potem... ŠOK... bile so tak sladke, da mi bolj sličijo na posladek kot pa glavno jed. Še posebej v kombinaciji, kot sem jo jaz pripravila. Saj so okusne, ampak SLADKE! Bom vsaj vedela za drugič:)


PRAŽEN KROMPIR
Tokrat na zaseki in poru. Zelo dober :)

PEČENO KISLO ZELJE
Delala sem po tem receptu. Bilo je dobro, meni je všečna priloga, ampak v kombinaciji z belimi kolinami ni bilo glih najbolj ... harmonično. Kislo zelje sem najprej pokuhala v vodi, potem pa odcedila in zabelila z zaseko. V ognjevarno posodo sem dala rezine prekajane slanine, ki sem jo rezala na roko, zato so eni kosi bolj "štorasti". Na to gor sem razdelila polovico zelja, nametala gor poprova zrna in pokrila z rezinami šunke. Čez to sem razdelila drugo polovico zelja, spet nametala gor par poprovih zrn, prelila z vročo oz. raztopljeno zaseko, prelila z deci vina in dala pečt za 20 minut.

Ni komentarjev:

Objavite komentar