ponedeljek

Goveja juha, govedina v solati in riž

Današnji mix:
  • goveja juha
  • esigflajš oz. govedina v solati
  • riž
JUHA
Jušno osnovo sem si pustila od včeraj. Danes sem dodala samo par baby korenčkov, skuhala in zasipala z ribano kašo.

ESIGFLAJŠ
Včeraj sem si namerno pustila en kos govedine, da sem jo danes lahko pripravila za kosilo. Meso sem narezala na kose in dodala narezano kislo kumaro, čebulo in trdo kuhano jajce. Začinila sem s soljo, poprom, bučnim in belim oljem, kisom in vodo. Premešala in servirala :) Dobro in predvsem malo drugače.

RIŽ
Res nisem vedla kakšno kombinacijo bi naredila, da bi pasalo h govedini. Pa sem se spomnila na riž; skupaj z govedino sta ponavadi en lepi par :) Dobro je pasal zraven. Pa še polbeli kruh sva zraven jedla.

Ni komentarjev:

Objavite komentar