torek

Ocvrt sir, popečena klobasica, popečen ohrovt in solata

Na tak lep datum:
  • juha ?
  • pohan sir
  • popečena klobasica
  • mešana solata
  • malo krompirja?? (ne vem še, da ne bo preveč vsega)
JUHA
Itak da sem naredla juho; brez tega pa res ni kosila:) Ampak čisto navadno, s korenčkom in rezanci. 
Res ne vem zakaj nosim očala, ko pa jem korenček vsak dan:))

POHAN SIR
Dva velika kosa sira sem panirala (2x) in ocvrla v olju. Na koncu se je izkazalo, da sta bila dva kosa preveč in da bi bil en, dan na polovico, čisto dovolj. Bom vsaj vedla za drugič:) Imela sem še nekaj šampinjonov, ki sem jih prav tako spohala.

POPEČENA KLOBASICA
Navadno klobaso (mi ji včasih rečemo tudi pasja radost) sem narezala na rezine in popekla. Ko sem jih vzela iz ponve, sem v tej isti ponvi popekla še malo ohrovta (dodala sem malo masla), ki je služil kot podlaga. Ma ne morem tega ohrovta nikakor porabit:)

SOLATA
Zelena solata, kumara, koruza, kapre, feta sir. Vsega po malem.

Krompirja pa nisem delala, ker bi potem res ogromno preveč hrane imela. 

Ni komentarjev:

Objavite komentar